episode 2 - Reisverslag uit Sydney, Australië van gijs jasper - WaarBenJij.nu episode 2 - Reisverslag uit Sydney, Australië van gijs jasper - WaarBenJij.nu

episode 2

Blijf op de hoogte en volg gijs

01 November 2012 | Australië, Sydney

Luitjes,

De 19de dus aangekomen in Sydney. Toen we uit het vliegtuig stapten Gingen we even alle papieren erbij pakken die je nodig moest hebben, visum, bankafschrift, etc. In het vliegtuig moesten we al een canadees papiertje invullen met gegevens, we hadden dus wat eten in onze handbagage. Dat werd even besnuffeld en bekwijld door een hondje, gijs zijn tas was oké ik moest even mee naar een andere balie. Ondertussen mijn tas beetje schoonmaken... blijkt dat hij groente of fruit heeft geroken, met de pepernoten en drop was niks aan de hand, achteraf had ik er dus een appel in zitten toen we naar schiphol gingen. Blijft lang hangen zon lucht.
Maar goed dat was alles verder geen visum of iets anders erbij hoeven pakken!

Hebben daarna de taxi gepakt naar het hotel waar we 6 nachten zijn gebleven, in een 6 persoonskamer. Hadden voor 8 geboekt maar mochten hierin zonder extra kosten. Kwamen bij 2 engelsen en 2 fransen in later toen die weg gingen kwamen er duitsers en een canadees bij. Daar gingen we wel veel mee om. Ook veel mee gedronken en uit geweest, de goon (is gewoon de goedkoopste witte wijn, gemaakt van melk en ei producten kwamen we later achter) viel er niet zo goed in later,vind je het gek, dus vanaf toen maar op goedkope bier over gegaan. Tooheys new was een goed te doen biertje waar we nu nog steeds van drinken. Ja we liggen een beetje achter met de verhaaltjes..
Af en toe ook nog lopen stressen, gijs was elke dag wel wat kwijt. De camera een paar dagen naar lopen zoeken, maar uiteindelijk hadden we alles wel, het zal wel vaker voor gaan komen Laatste nacht ook nog lopen streven omdat het hostel vol zat, dus snel naar hostel er tegenover en toen hadden ze alleen nog een private room, nou ja dat moest maar. Hadden eigen douche wc en airconditioning Haha

Sydney hebben we dus al goed kunnen bekijken: Sydney Harbour Bridge, Operah House en de parken zijn hier echt super mooi. In de Royal Botanic Gardens hebben we een middagje gelegen Heerlijk relaxen.

Inmiddels zijn we dus onderweg maar dit was van sydney, de volgende zal up to date zijn.

Gijs&jappie

• 01 November 2012 - 20:05

Nienke:

He Gijs (& Jappie.....)

Klinkt super leuk, ben jaloers!!:) Geniet van jullie reis!
    Van Marieke gehoord dat jullie en auto hebben gekocht? Gaaf!

Heeeeel veel plezier!

Liefs je nicht(je) Nienke

• 02 November 2012 - 09:24

Mathilde:

Klinkt allemaal super boys, zo ken ik jullie weer, als de moeders er ook niet zijn haha.
    Enjoy it!

Groetjes van the hele family

• 02 November 2012 - 10:35

Ineke:

Hallo Jasper en Gijs,

Leuk om de verhalen te lezen,sommige verhalen komen me bekend voor.
    o.a. van de wijn. stelletje zoeperds ha ha .

Geniet ervan !

Groetjes van de Brouwertjes

• 02 November 2012 - 17:28

Christien:

Hallo Gijs en Jasper,

Mooi verhaal, en Gijs je bent toch nooit iets kwijt ??
    Wanneer komt de foto met de auto .
    Genieten maar, veel liefs.
    Gerard en Christien