The beginning of the story Episode 1 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van gijs jasper - WaarBenJij.nu The beginning of the story Episode 1 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van gijs jasper - WaarBenJij.nu

The beginning of the story Episode 1

Door: Jasper en gijs

Blijf op de hoogte en volg gijs

19 Oktober 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Yo luitjes!

Jahoor! Allereerst laten we ff weten dat we niet ondervoed zijn, geen spullen kwijt zijn en de vliegreisjes prima hebben overleeft:)
Het was zwaar om stil te zitten en te weten dat het nog een oneindigheid gaat duren voordat je eruit mag, maar je moet het er voor overhebben...
Op schiphol nog ff extra kilometers gemaakt doordat wij naar Gate D9 gingen, die blijkbaar niet bestond;p.....Toen de eigenwijsjes op papier keken bleek het G9 te zijn:)
Tussendoor nog ff laatste pilsje tegen de stress en gaan met die banaan!
Wow! Wat een luxe zeg in dat vliegtuig... Emirates bedankt! Onbeperkt drinken, en superluxe eten:) Dat doet de mens goed!

Ondertussen hebben we ook nog een dagje Dubai gehad. Zeer bijzondere ervaring om in de meeste gekke stad van de wereld te zijn, met hoge gebouwen en veel hijskranen.
Voor de rest hebben we niet veel gezien van Dubai, omdat we maar 1 dag hadden daar en dus om 2 uur 's middags de Jeepsafari hadden in de woestijn... Opgepikt bij een hotel, vervolgens een 45 minuutjes rijden en huppa....
Gordel om en gassen! Samen met nog 2 Nederlanders(2 knappe meiden) en 2 gekke Fillipinoss (die wel 500x gilden, mafkezen;p) een uurtje rijden. Heuvel op en heuvel af!
Soms ff stoppen voor een paar mooie foto's. De zonsondergang was bijzonder in de woestijn.

Om 6 uur kwamen we aan bij het kamp in de woestijn, om vervolgens te genieten van een barbeque met vervolgens live-entertainment:)
Helaas waren de kameeltjes al weg toen wij erop wilden....jammer

Daarna weer een uurtje met de jeep terug en de metro terug naar het hotel... Al met al een chill dagje en vooral een bijzondere ervaring om te kunnen zeggen later: Ik ben in Dubai geweest:)
Nog ff een biertje gedronken in de bar van het hotel en daarna huppa naar bed, want het was weer vroeg op de volgende dag. Ontbijt? Jazeker, een Caesar salade!

Wij als ervaren reizigers, hadden alles controle en waren ruim op tijd door de douane voor nog een heerlijk bakje koffie...
Helaas was het volgende vliegtuig iets minder luxe, maar alsnog relax met lekker eten en natuurlijk gratis biertjes:)

Dit was ons eerst deel van de reis!
Sorry dat het zo lang heeft moeten duren maar het 2de deel komt zeer snel:)

Adios,

• 26 Oktober 2012 - 09:28

Mathilde:

Hey boys,

Mooi verslag, de foto's denken we er wel bij. Het volgende verslag wachte we met smart af!
    Geniet ervan jongens en doe geen dingen die ik ook niet zou doen ;)

Groetjes

PS tot whats app (whatever?) want dat heb ik nu ook!

• 26 Oktober 2012 - 11:11

• 26 Oktober 2012 - 11:11

• 26 Oktober 2012 - 11:12

• 26 Oktober 2012 - 11:13

• 26 Oktober 2012 - 11:57

• 26 Oktober 2012 - 11:58

Marieke :

Yo luitjes!
    Volgens mij gaat t goed!! Is er al een auto? Have fun!

• 26 Oktober 2012 - 12:53

Christien:

Zo te lezen gaat het goed, mooi verhaal.
    Wij zijn erg benieuwd naar de volgende trip en de auto is die er al of???
    Jasper en Gijs veel plezier,
    Veel liefs, Christien

• 26 Oktober 2012 - 17:18

Willy:

Zo, het eerste deel gehad, veilig aangekomen. Fijn dat jullie ons mee laten genieten.
    Fijne tijd!!!!
    Willy

• 26 Oktober 2012 - 19:16

Tinie:

Hallo reislustige heren,
    Zo te lezen is het begin van jullie reis goed verlopen.
    Toch een leuke "onderbreking" om Dubai even aan te gaan.
    Ga lekker genieten van jullie Down Under avontuur.

• 27 Oktober 2012 - 01:31

Weskey:

Mooi verhaal! Heel veel plezier daaro, ben benieuwd naar het 2e verhaal geen rare dingen doen daar!

Groetjes,

Wesley

• 28 Oktober 2012 - 21:28

Marieke:

Jeej, Foto's!
    Nu nog foto's van de auto!!!

• 28 Oktober 2012 - 21:28

Marieke:

Jeej, Foto's!
    Nu nog foto's van de auto!!!

• 28 Oktober 2012 - 23:07

Willy:

Hoi, we hebben net de verjaardag van oma Voppen gevierd. Was heel gezellig. Ik wilde je een foto sturen maar weet niet hoe het moet. Ik probeer het binnenkort wel weer. Bye
    Willy

• 29 Oktober 2012 - 20:01

Martine:

Leuk om te lezen dat jullie zo onder de indruk waren van het vliegen met Emirates, mijn favo vliegmaatschappij!
    Dat is prettig vliegen, vooral voor een lange reis.
    Leuke fotos geplaatst!
    En jammer jasper, iedere dag iets posten is je niet gelukt

• 29 Oktober 2012 - 21:24

Heleen:

Ha Gijs en Jasper

Dus nu toch die weblog. Ik had de eerste week al verschillende keren gezocht ........
    Hoorde gisteren van Christien dat de auto al gekocht is. Waar gaat de reis naartoe, al plannen?

Veel plezier iig en we blijven jullie verhalen lezen.

groeten vanuit Zuidwolde!

• 30 Oktober 2012 - 21:52

Gerda Kamps:

hallo Gijs en Jasper, we willen jullie even een hele mooie tijd in Australie wensen, zo te lezen gaat dat wel lukken,we volgen jullie op de voet, geniet ervan, liefs Jans en Gerda